Training & Ontwikkeling

'Leuk! Je gaat bij ons starten.'

Je inwerkperiode

Contact centerwerk is een vak. Je moet het leren. Op je eerste werkdag nodigen we je dus uit voor een introductie en een training. We willen namelijk dat je Webhelp, je collega’s, en de opdrachtgever en zijn diensten of producten goed leert kennen. De duur van de training hangt af van het klantteam waar je gaat werken. Na de training ga je aan de slag ‘in de lijn’, afhankelijk van je functie ga je vragen beantwoorden van klanten of je gaat producten of diensten verkopen voor onze opdrachtgever. Tijdens deze eerste periode dat je in gesprek gaat met de klant, wordt je goed ingewerkt door een coach. Hij luistert soms mee en geeft je advies over gesprektechnieken. Als je het eenmaal onder de knie hebt, ga je geheel zelfstandig aan het werk. Voor vragen kun je nog altijd terecht bij een coach. Hij zal je ondersteunen waar nodig en op weg helpen om succesvol te worden in je functie.

Jezelf verder ontwikkelen

Om marktleider te kunnen blijven, moet Webhelp haar dienstverlening steeds vernieuwen. Daarvoor is het belangrijk dat ook alle medewerkers zich voortdurend ontwikkelen. Ben je succesvol in je functie, dan bieden wij je de mogelijkheid om je persoonlijke talenten te ontplooien. Je kunt onder andere extra taken krijgen op het gebied van coaching, communicatie of planning. Hiervoor hebben we het GROEI ontwikkelprogramma geïntroduceerd. Daarin staat precies hoe je zicht krijgt op meer verantwoordelijkheden en meer salaris. Jij bent daar zelf verantwoordelijk voor, dus houd je resultaten en persoonlijke wensen goed in de gaten!

Jouw talent maakt het verschil!

Je kunt bij ons een mooie carrière tegemoet zien. Je krijgt bij ons veel verantwoordelijkheid. Er zijn tal van voorbeelden van medewerkers die zijn gestart als Klantadviseur en zijn doorgegroeid naar de rol van Trafficer, Controller, Planner, Recruitmentmanager en zelfs tot Directielid. Niet iedereen heeft die ambitie. Veel van onze collega’s combineren hun baan met een druk gezinsleven of studie en vinden daar hun uitdaging. Het feit dat je dan in overleg je eigen uren kan bepalen is erg prettig. Afhankelijk van het klantteam kun je ook ’s avonds en in het weekend werken. Maar hoe dan ook, we willen dat jij je ontwikkelt. Persoonlijke groei is iets moois. Of dat nu met veel ambitie gepaard gaat of niet.