Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de meestgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Zijn er doorgroeimogelijkheden?

Ja, die zijn er. Dit verschilt per klantteam en is niet voor iedereen weggelegd. Je wordt aangenomen om de werkzaamheden te verrichten die in de vacature staan vermeld.

Moet ik ook ‘s avonds en in het weekend werken?

Dit verschilt per opdrachtgever maar als het zo is, staat het altijd beschreven in de vacature.

Waarom moet ik een commitment afleggen van negen maanden / een jaar?

Webhelp investeert veel in training, coaching en begeleiding van nieuwe medewerkers, het duurt een periode voordat je echt volledig aan het werk bent.

Waarom moet ik meer uren beschikbaar zijn dan het maximaal aantal uren dat ik wil gaan werken?

Wij vragen van onze medewerkers een bepaalde mate van flexibiliteit, waardoor onze planners in staat zijn om de urenaanvraag van de klant goed op te vangen.

Moet ik van tevoren een VOG (Verklaring omtrent het gedrag) aanvragen?

Nee, maar afhankelijk van de vacature moet dit wel op het moment dat je bij ons in dienst komt. De recruiter zal dit met je doornemen als dit voor jou het geval is.

Moet ik deelnemen aan een groepsgesprek?

Dit is per vacature verschillend en sowieso pas in de 2e ronde. De recruiter neemt dit met je door vanaf het moment dat je daarvoor uitgenodigd wordt.

Mag ik terugkomen als ik eerder in dienst ben geweest?

Als je opnieuw bij ons solliciteert, vragen wij advies aan onze HR-afdeling. Als zij positief of neutraal reageren, nemen wij je sollicitatie in behandeling.

Hoe lang duurt de training?

Afhankelijk van het werk dat je gaat doen, duurt een training een aantal dagen of weken. Dit wordt altijd vermeld in de vacature waarvoor je solliciteert, tenzij het een algemene vacature is. In dat geval wordt het tijdens de intake met je besproken.