Compliment van de klant

Webhelp is de grootste van Nederland maar wil ook de beste zijn. Ons doel is klanten steeds weer te verrassen met een nog betere service. Om kansen te ontdekken voor verbetering, doen we twee keer per jaar een klanttevredenheidsonderzoek. Onze opdrachtgevers geven dan aan wat ze van ons vinden en waarmee we ze verder kunnen helpen. Ze beoordelen ons op kwaliteit, klantvriendelijkheid en hoe we het doen ten opzichte van concurrenten. 

Een mooie acht!

In 2015 zijn alle klantteams met hele goede cijfers beoordeeld. Gemiddeld scoren we een acht en slechts één team scoort lager dan een zeven. Van drie opdrachtgevers kregen we zelfs een negen! Een fantastische prestatie die we met elkaar voor elkaar hebben gekregen, dankzij de inzet, flexibiliteit, klantvriendelijkheid en expertise van onze medewerkers.

Continue verbeteringen

Naast een cijfer geven onze opdrachtgevers vooral veel concrete feedback. Dat is het meest waardevol want daarmee kunnen we onze dienstverlening optimaliseren. Elk klantteam gaat met zijn eigen tips aan de slag, hopelijk ga jij daar binnenkort je steentje aan bijdragen. Op naar de negen!