Business Intelligence

Op het hoogtepunt verzorgt Webhelp bijna 90.000 gesprekken per dag. Kun jij je voorstellen hoeveel Nederlanders we dus in een heel jaar helpen via de telefoon, e-mail, chat en webcare? Via outbound en inbound, met vragen of met sales?

Webhelp biedt de meest uiteenlopende oplossingen voor diverse opdrachtgevers. Met elk zijn eigen wensen. Hoe zorg je dan voor de perfecte inrichting van customer care? De afdeling Business Intelligence houdt zich bezig met reporting en datawarehousing, het analyseren van de business en het voorstellen en implementeren van verbetertrajecten.

We werken verspreid over de verschillende locaties, ieder gespecialiseerd in zijn of haar vakgebied.

  • De Reporting Specialisten zijn verantwoordelijk voor alle reports in onze Business Objects omgeving en geven klantteams support in het gebruik ervan.
  • De Business Analisten verzorgen de intake van nieuwe (niet standaard) data- en reportingverzoeken, ondersteunen de klantteams met (adhoc) analyses en realiseren performance improvement trajecten middels Lean Six Sigma.
  • De Process Excellence Consultants zijn verantwoordelijk voor het onderhoud, de inrichting en de uitrol van de Webhelp Way of Working, adviseren de klantteams over operationele inrichtingsvraagstukken en realiseren performance improvement trajecten met behulp van Lean Six Sigma.

Alles met één doel: engineering new customer experiences!