Sophie - Training & Development

Leeftijd: 23
Opleiding: Toegepaste Psychologie

Over onze afdeling

Opleiden en ontwikkelen zit verweven in ons DNA. De afdeling Learning & Development bereid je graag volledig voor op jouw toekomstige werkzaamheden. Wij zorgen dat je alles leert wat je moet weten en kunnen om klanten goed te helpen. Onze aanpak is persoonlijk. Met behulp van verschillende didactische werkvormen maken wij leren voor jou leuker, gemakkelijker en efficiënter.

Van klantadviseur naar trainer

Sinds 2011 werk ik bij Webhelp. Ik begon met een bijbaan als klantadviseur. In 2012 besloot ik een stage aan te vragen bij de afdeling Learning & Development. Ik werd aangenomen! Een gave ervaring die na een succesvolle afronding een mooi, passend vervolg kreeg in een vaste aanstelling als trainer. Dat sluit perfect aan want na mijn afstuderen was ik opgeleid tot o.a. gedrag- en vaardigheidstrainer, coach en adviseur.

Voor diverse klantteams verzorg ik nu al enkele jaren instroomtrainingen, een breed scala aan (communicatieve) kwaliteitstrainingen, coaching- en begeleidingstrajecten en cultuursessies. Daarnaast adviseer ik klantteams en ontwikkel ik nieuwe didactisch verantwoorde (opleiding)trajecten. Dit alles om ieder individu te motiveren het maximale uit zichzelf te halen en daarmee zelfontplooiing continu te stimuleren.     

De kern van klantcontact

De kern van klantcontact is communicatie. Tijdens de basis communicatietraining leer ik nieuwe medewerkers een gesprek van a-z te voeren middels een bepaalde gespreksstructuur en -technieken. Ik leer mensen om  klantgericht en klantvriendelijk te werken om verwachtingen van klanten te overtreffen. “Een glimlach aan de telefoon is wel degelijk hoorbaar, ook al kan de klant jou niet zien!” Het resultaat is niet alleen een hoge klanttevredenheid en opdrachtgevertevredenheid. Ook medewerkers krijgen zo extra plezier in hun werk.

Snel kennismaken?

Mijn passie is anderen helpen bij hun ontwikkeling. Het geeft mij een kick wanneer ik samen met iemand zichtbaar groei creëer én een blijvende ontwikkeling. Ik wil jou graag ondersteunen bij je start bij Webhelp. Samen gaan we zorgen dat  jij het verschil maakt in klantcontact en in ieder gesprek zorgt voor het WOW-effect bij de klant!